cl0q

dimitradavinip.blogspot.com

ΤΑΞΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Εδώ και καιρό ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις μου, τις ανησυχίες μου, τα ενδιαφέροντά μου... Όσα χρονια και αν περάσουν εμείς οι νηπιαγωγοί παραμένουμε παιδιά και μας αρέσει αυτό!!! Εγώ, όταν βρίσκομαι στο Νηπιαγωγείο μου, γίνομαι πάντα παιδί... όχι πως μεγάλωσα βέβαια πολύ... Έτσι περνάμε ωραία...

Status200 OK — live & indexed by cl0q
Last crawled2026-06-13
Languageel
ServerGSE