evafi.blogspot.com
Είμαι ο/η K i k o !...
...και πίνω τον καφέ μου. Θέλω να σας πω "ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ". Ελάτε να πιούμε τον καφέ μαζί, να τα πούμε, να ξεφυλλίσουμε καμμιά εφημερίδα και να διαβάσουμε κανένα απόκομμα... Θα μιλήσουμε για διάφορα και...αδιάφορα θέματα!Ε! είμαι και λίγο κουτσομπόλης...Α!...μισό λεπτό να σκουπίσω την μύτη μου!...
| Status | 200 OK — live & indexed by cl0q |
|---|---|
| Last crawled | 2026-06-13 |
| Language | el |
| Server | GSE |