cl0q

evafi.blogspot.com

Είμαι ο/η K i k o !...

...και πίνω τον καφέ μου. Θέλω να σας πω "ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ". Ελάτε να πιούμε τον καφέ μαζί, να τα πούμε, να ξεφυλλίσουμε καμμιά εφημερίδα και να διαβάσουμε κανένα απόκομμα... Θα μιλήσουμε για διάφορα και...αδιάφορα θέματα!Ε! είμαι και λίγο κουτσομπόλης...Α!...μισό λεπτό να σκουπίσω την μύτη μου!...

Status200 OK — live & indexed by cl0q
Last crawled2026-06-13
Languageel
ServerGSE