poligala.blogspot.com
Πολύ γάλα...
Γάλα: inside joke μιας χαζής σειράς φαντάρων.Συμβολίζει την ανθρώπινη βλακεία,η δύναμη της οποίας είναι αδιαμφισβήτητη.Όλοι κρύβουμε 1 χάχα μέσα μας που συχνά ξεπετάγεται και μας χαλαρώνει με τις αταξίες του.Άλλοτε όμως οργιζόμαστε αβυσσαλέα λόγω της άμεσης αλληλεπίδρασης με κάποιο επιζήμιο βλάκα ή εξαιτίας της έμμεσης συνειδητοποίησης της επίδρασης της βλακείας στη ζωή μας.Αυτό το ταπεινό blog αφιερώνεται στη διττή φύση αυτής της τόσο καθοριστικής έννοιας που μας λυτρώνει και μας καταδικάζει.
| Status | 200 OK — live & indexed by cl0q |
|---|---|
| Last crawled | 2026-06-13 |
| Server | GSE |