cl0q

poligala.blogspot.com

Πολύ γάλα...

Γάλα: inside joke μιας χαζής σειράς φαντάρων.Συμβολίζει την ανθρώπινη βλακεία,η δύναμη της οποίας είναι αδιαμφισβήτητη.Όλοι κρύβουμε 1 χάχα μέσα μας που συχνά ξεπετάγεται και μας χαλαρώνει με τις αταξίες του.Άλλοτε όμως οργιζόμαστε αβυσσαλέα λόγω της άμεσης αλληλεπίδρασης με κάποιο επιζήμιο βλάκα ή εξαιτίας της έμμεσης συνειδητοποίησης της επίδρασης της βλακείας στη ζωή μας.Αυτό το ταπεινό blog αφιερώνεται στη διττή φύση αυτής της τόσο καθοριστικής έννοιας που μας λυτρώνει και μας καταδικάζει.

Status200 OK — live & indexed by cl0q
Last crawled2026-06-13
ServerGSE