salllonica.blogspot.com
Γουστάρω αιτιατική σε μιλάω!
Ναι μιλάμε με περισσότερες αιτιατικές, πίνουμε τον φραπέ μας πιο αργά, τρώμε μπουγάτσα με τυρί, άλλα δεν είμαστε οι γνωστοί γραφικοί φασίστες που ψηφίζουν τον Ψωμιάδη ή τον Βελόπουλο. Είμαστε μια εν δυνάμει μπλογκοπαρέα που ποστάρει για οποιοδήποτε θέμα την απασχολεί κατα καιρούς. Αν νομίζεις ότι αντέχεις τις αποψεις και το ύφος των μονάδων αυτής της παρέας τότε είσαι ευπρόσδεκτος/η...
| Status | 200 OK — live & indexed by cl0q |
|---|---|
| Last crawled | 2026-06-13 |
| Server | GSE |