cl0q

sdryche.blogspot.com

I hear the silence so loud..

Οταν η ησυχια γυρω σου ειναι εκκωφαντικη ή οταν ο θορυβος δε φτανει στα αυτια σου τοτε εχεις κατι να πεις.. Σοβαρο, αστειο, ουσιωδες, ανουσιο, καλο, κακο, ενδιαφερον, αδιαφορο.. Οτι και να' ναι, απλα πες το..

Status200 OK — live & indexed by cl0q
First seen2026-06-21
Last crawled2026-06-13
ServerGSE