sdryche.blogspot.com
I hear the silence so loud..
Οταν η ησυχια γυρω σου ειναι εκκωφαντικη ή οταν ο θορυβος δε φτανει στα αυτια σου τοτε εχεις κατι να πεις.. Σοβαρο, αστειο, ουσιωδες, ανουσιο, καλο, κακο, ενδιαφερον, αδιαφορο.. Οτι και να' ναι, απλα πες το..
| Status | 200 OK — live & indexed by cl0q |
|---|---|
| First seen | 2026-06-21 |
| Last crawled | 2026-06-13 |
| Server | GSE |